Sunday, December 16, 2012

Fortfarande

Fortfarande förkyld men äntligen på väg att bli bättre. Idag får det bli träning medelst skottning. Kanske en promenad i snöyran. Det är en väldig skillnad mot att ha lite förkylningskänning och att vara förkyld på riktigt. Träningslängtan försvinner direkt om jag är sjuk på riktigt. Vilket i och för sig inte är så konstigt. Nu börjar jag känna en svag längtan efter att springa ett lugnt pass, igår var det fortfarande otänkbart.

Det bittra är borta och ersatt med en stilla undran vad jag ska åstadkomma. Jag brukar alltid ha idéer men den här gången tror jag att jag överlåter dem till chefen. Den här gången får nog hon tala om för mig vad jag ska göra. Och i och med det så har jag också givit upp.

3 comments:

  1. Hoppas att du inte tog illa upp för min beskrivning av "bitter".

    Jag tycker att du har helt rätt när du säger att det verkar vara en "förbjuden känsla".

    Det där med att överlåta idéer till cheferna och att ge upp var bra en bra tanke. Det ska jag fundera lite på :-).

    Ska du springa Skinkloppet på tisdag? Det är en "pricka tiden tävling" vilket betyder att man springer utan klocka och ska försöka pricka en tid man på förhand har sagt. Start, mål och fika är nere på IP klockan 18 på måndag!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hejsan! Nej jag tog absolut inte illa upp! Jag vara bara så trött och less att känslorna spillde över på bloggen :) Jag är fortfarande för förkyld för att träna, så jag får nog stå över skinkloppet även om det låter mysigt. Var ute och skottade igår och blev så trött att jag somnade när jag kom in i värmen igen...

      Delete
  2. Förlåt.....

    Skinkloppet går på tisdag. Inte måndag som jag råkade skriva på slutet :-).

    ReplyDelete