Monday, January 17, 2011

Läskigt....

Nu är det gjort. Nu måste vi norrut i sommar, eftersom jag anmält mig hit. Hjälp vad läskigt, jag som aldrig sprungit så långt förut... Men det är väl därför det kallas utmaning.

Jag har sprungit lite längre pass en gång per vecka sedan i december. Men det är först när man kommer upp i distans 17-18 km som det känns riktigt ok att kalla det långpass. Om det nu bara vill smälta lite till och inte bli glashalt igen så planerar jag att springa till jobbet på fredag. Jag är nämligen så trött på att springa samma gamla rundor här hemma. Och på fredag jobbar en Vallentunakollega, då kan jag få lift hem...

2 comments:

  1. Vad spännade, vad har du anmält dig till? Länken fungerar nämligen inte. Fjällmaran? Så coolt i så fall! När jag tränat upp mig framåt vårkanten kan jag gärna hänga med på långpass kanske Roslagsleden?

    ReplyDelete
  2. Funkade inte länken? Nja inte fjällmaran men vansbro marathon. Terräng-marathon räcker gott för mig! Vore kul med långpass i sällskap. Fast just nu känns det mest isigt!

    ReplyDelete