Thursday, November 17, 2011

En ledig fredag!

Idag har jag inget inplanerat förutom ett besök med 6-åringen hos logopeden klockan tre. Fantastiskt skönt! Det kommer att bli hemmamys, träning och inga jobbkrav. Jag har ändå varit ledig i tisdags men den dagen åts upp av jobbplanering, och barn med kompisar-kaos på eftermiddagen.

Jag har aldrig haft ett arbete där jag kunnat jobba hemma. Vården fungerar ju inte så... Men nu när jag har en del administrationstid så kan jag jobba hemma, i alla fall delvis. Fantastiskt skönt och roligt men baksidan är att jag har svårt att sluta och att vara helt ledig. Eftersom jag har gått upp i arbetstid blir det också mindre tid till träning. Igår jobbade jag från 07-15. Var på möte mellan 15-17 och åkte sedan hem, lagade mat och nattade barn, då maken hade telefonmöte på kvällen. Klockan åtta lade jag mig i soffan, bara en liten stund och sedan kom jag inte upp!

Men idag! Jag känner mig pigg och på g! Nu ska jag träna hela helgen!

No comments:

Post a Comment