Tuesday, February 21, 2012

Trött i kroppen

Idag har jag kört ett bra pass på löpbandet. 2x2km, 2x1km och 2x500m med gåvila emellan. Höll ihop bra genom passet och nu har jag en utgångspunkt för att förbättra mig. Det var jobbigt, på de sista 500 meterna fick jag lite illamåendevarning. Men det är inte idealiskt att jobba efteråt. Jag är helt slut ikväll. För mycket spring, skulle behövt kontorsarbetat efter det här passet! Dessutom var jag snål med påfyllning av energi. Inte bra! Jag kommer somna gott nu...

2 comments:

  1. Springer du på Gym o Sim? Det var en kvinna som körde hårda intervaller på bandet bredvid mig igår kväll, på bandet längst in i hörnet mot receptionen.
    Var det du? Såg imponerande ut iallafall.

    ReplyDelete
  2. Nix, jag tränar inte där! Har funderat av och till men kommit fram till just nu att jag inte utnyttjar utbudet tillräckligt för att vilja spendera så pass mycket pengar!

    ReplyDelete