Thursday, October 6, 2011

Mer vila

Förkylningen är över men jag har banne mig inte tid att träna just nu! Den här veckan har sett ut som sådan (och som den kommer att se ut):

Måndag: Förberett födelsedagspresenter till blivande 13-åring. 13.30-23 Jobbet, galet rörigt och mycket att göra. I säng vid tolvtiden.
Tisdag: Administrativt jobb. Förberedelser för en debattkväll med kollegor. Hem klockan 23.30 efter en riktigt trevlig kväll
Onsdag: Administrativt jobb. Möte på eftermiddagen som jag höll i. Stupade i säng kl åtta efter nattning
Torsdag: Kurs i SPSS. Jag ska inte försöka förstå allt, bara utföra :) (Ska försöka träna lite styrka ikväll...)
Fredag: Kurs i SPSS. Hem och fira födelsedagsbarn...
Lördag: Scouthelg och Badmintonturnering
Söndag: Maken åker iväg med sitt jobb. Ensam hela nästa vecka....

Jag ska nog hinna klämma in lite träning i helgen. Ryggen behöver en rejäl genomkörare om inte annat. Och jag skulle vilja ut i höstskogen.

4 comments:

  1. HEj!
    Det var länge sedan jag kommenterade hos dig senast men jag är inne och läser då och då. Hoppas du blir snart kry i din förkylning!
    Jag ska göra en tokgrej - ska anmäla mig med en kompis till AXA Fjällmaraton. Ska du med? ;o)

    ReplyDelete
  2. Åh vad det lät kul! Ja, det vill jag!

    ReplyDelete
  3. Jösses. Känns som om jag borde klaga mindre på mitt livspussel.

    ReplyDelete
  4. Hej Lars! Just nu är det så mycket så jag knappt hinner träna. Men det borde bli bättre snart!

    ReplyDelete