Sunday, December 19, 2010

Julstress

Jag vet inte riktig vad jag har gjort men troligtvis var det i fredags när jag halkade omkring i snömodden i högklackat som jag drog till ryggen. Det börjar bli bättre nu men det är någon låsning som sitter långt ner, nära bäckenet, nästan som foglossning. Har funderat fram och tillbaka på att försöka fixa en akuttid till kiropraktor innan ju men hur lätt är det på en skala?

Även om skulle lyckas hitta en tid, så har makens förkylning ställt till det lite på julfronten. Igårkväll var jag dessutom helt sänkt pga magont, så man kan lugnt säga att vi ligger efter med julplaneringen. Suck. Det stressar mig. Jag har delegerat ut en hel del arbete men det finns mycket kvar. 5 julklappar kvar att köpa. Ingen julmat fixad. Bara på pappret. Jag gissar att det inte blir mycket tränat den här veckan.

No comments:

Post a Comment