Friday, September 14, 2012

Nytändning träningsmässigt

Äntligen har jag fått ändan ur vagnen och köpt gymkort. Jag behöver verkligen styrketräning och core men jag har totalt tappat motivationen på egen hand. Tränade således funktionell styrketräning idag och det var riktigt roligt. Känner redan hur träningsvärken börjar smyga sig på. Sedan vore det förstås bra om jag kunde motivera mig till en kvart hemma då och då för det är lätt att tekniken blir lidande när det blir högre tempo och många saker på en gång. Men det är ju inte fel att blanda. Nästa vecka är jag i Göteborg och utan barn så då har jag bokat in tre pass!

2 comments:

  1. Usch! En hel vecka utan barnen.

    Det där med corträning tror jag att vi är dåliga på överlag :-).

    ReplyDelete
  2. Ja en hel vecka utan barnen är inte kul :-(

    ReplyDelete