Sunday, May 16, 2010

Huvudet piggare än kroppen





Så här vackert är det i skogarna hos mig! Jag har hunnit längta en hel del efter skogen och löpning under veckan som gått men kroppen har verkligen sagt nej. Det kanske den gjorde imorse också egentligen för det var tungt. Som om en veckas förkylning gjort att all träning totalt försvunnit ur kroppen.





Vackert var det i alla fall. Här är Klosterbacken där jag valde att gå uppför för att skona mitt hjärta lite. Tanken var ju trots allt lugn kom-igång-springning.





Och den här utsikten har man över fågelreservatet när man kommit upp. Ett lätt pass blev det, som jag ändå inte upplevde som speciellt lätt. 8 km blev det i alla fall, kortare än jag tänkt från början.

2 comments:

  1. Välkommen tillbaka till de friskas värld! Vad vackert det är där du springer. Kanske kan jag komma till dig någon dag och springa framöver men inte denna vecka för det är en massa grejer på g.

    ReplyDelete
  2. Det vore jättekul! Det är fint här, man kan blanda landsväg och terräng och backar. Den rundan jag sprang igår, då kommer man upp till IP så småningom. Springer man hela vägen runt borde det bli ca 12 km, tror jag.

    ReplyDelete