Friday, May 7, 2010

Spring-cross imorgon?!

Efter en helt galen vecka med jobb, vattkoppor, feber, yngste sonen som slagit upp ett stort jack i pannan, äldste sonen som cyklat omkull med diverse blessyrer, en man som behagat åka iväg till Stuttgart och lämnat mig och svärmor ensamma i röran, så ska Spring-cross gå av stapeln imorgon. Jag har haft två intensiva jobbdagar och natten till idag så blev jag väckt en gång i timmen fram till klockan 05 då klockan ringde. En halvtimmes sömn i eftermiddags fixade kvällen och nu är jag nästan som ny igen.

Just nu förstår jag inte alls hur jag tänkte när jag tyckte att det här skulle bli skoj. Eller varför jag skulle springa alls över huvud taget. Jag har hämtat ut nummerlappen men har fortfarande inte kollat när, var och hur mer än på ett ungefär. Lika god framförhållning som vanligt. Jo, jag ska springa men eftersom jag aldrig sprungit ett lopp så får det bli som det blir. Jag ska ladda klocka och Ipod ikväll, plocka fram kläder och försöka planera i alla fall.

No comments:

Post a Comment