Thursday, October 7, 2010

Låg , lägre , lägst

Den här hösten känns som den har kört över mig. Plötsligt är all energi försvunnen och jag känner mig som en urvriden disktrasa. Mycket beror på jobbet, det har varit en känslomässig berg-och-dalbana den senaste månaden som har krävt och kräver mycket energi. Så jag är inte på topp, tränar en del men orkar inte alls ha något speciellt fokus just nu, det får bli som det blir helt enkelt. Ibland önskar jag att jag hade ett jobb där mina beslut inte får så stora konsekvenser för enskilda individer.

3 comments:

  1. hmmm... låter ju inget vidare. Du behöver verkligen en rådgivare.

    ReplyDelete
  2. Jag har faktiskt återhämtat mig från förra veckan, tror jag. Olika omständigheter gör ju att man hamnar i svackor. Ibland blir det lite mycket på en gång bara!

    ReplyDelete
  3. Sant. Det är sällan problemet i sig utan sammanhanget som gör att det blir riktigt jobbigt ibland. Därför känns livet ibland betydligt lättare även om 'problemet' finns kvar.

    ReplyDelete