Tuesday, March 23, 2010

Konsumera mera... eller nåt


Jag får alltid lite dåligt samvete när jag handlar dyra grejjer. Och så slår jag till och köper inte ett par skor, utan TVÅ! Svindyrt. Men, men. Vem har sagt att det är bara att ut och springa? Funktionskläder, flera par skor, pulsklocka och f-n och hans moster! Därmed inte sagt att jag inte är nöjd. Helnöjd faktiskt. De på bilden ovan är Saucony Progrid Triumph Vizipro. Likadana som mina tidigare, jag trivs i dem och har rätt smala fötter.


De här sprang jag i imorse! Adidas adizero xt, terrängskor. Kanon är första omdömet! Lätta och med bra grepp, de kommer användas flitigt i skogen i vår och sommar. Fäste mycket bra på den snömoddiga vägen!


Och så den lilla fixaren som ordnar med skosnören och andra viktiga detaljer!

No comments:

Post a Comment