Tuesday, March 23, 2010

Morgonpass

Idag är jag hemma med två finingar. Dessutom har dessa två fått stimulans av sina kära farmor hela helgen så de leker själva, helt tysta på varsitt håll. Fantastiskt. Utöver detta kom jag ut på en morgonrunda som startade 06.15. 7km. Benen var pigga men inte pulsen. Den stack iväg direkt. Det kanske funkar så när man kör på fastande mage? Jag hade nog orkat 1-2 km till på fastande mage men klockan tickade och jag ville inte att mannen skulle bli sen till jobbet.

Jag sprang några sådana här pass i höstas. Skillnaden idag var att jag höstas både hade hög puls och trötta ben om jag inte missminner mig. Förövrigt tycker jag att det överlag är svårt att veta om jag utvecklats något alls i vinter. Jag borde ha gjort det men det är nog inga fantastiska förändringar. Benen tål mer mängd i alla fall, det är ett som är säkert.

1 comment:

  1. Jag är nog inte hel redo för ett långpass till helgen, för snuvig fortfarande! Under påsken? Långfredag?

    ReplyDelete