Tuesday, April 13, 2010

Så trött, så trött och förkyld

Har tagit två dagars träningsledigt. På raken! Min höger fot gillar det och höften också. Jag måste se till att alternativträna lite mer. Och stretcha och köra rehab. Var fasansfullt trött efter jobbet igår. Hade max fått 3 timmars sömn. Konstigt att man håller ihop överhuvud taget då. Men det gick okej. Däremot blir jag utan sömn väldigt negativ. Tankarna går hela tiden i negativa spiraler. Typ: Jag kommer aldrig att hålla för att springa. Varför har jag anmält mig till lopp när jag ändå alltid har känningar här och var? Varför kan inte jag få vara utan småkänningar? Styrketräning inne när det är fint väder ute? Bläää vad tråkigt! Dessutom blir jag aldrig starkare...
Och bla, bla, bla.

Därför passade bra med en dag ute i trädgården i solen när motivationen inte var på topp. Imorgon då? Då kanske min lilla förkylning som jag dessutom dragit på mig har försvunnit. Eller så slappar jag en dag till innan jag har hittat tillbaks till träningsglädjen!

No comments:

Post a Comment