Friday, July 16, 2010

Nervös






Äntligen har det halsonda börjat ge med sig. Någon gång under dagen ska jag alltså springa. Men det känns som jag helt har hunnit tappa formen och jag känner mig nästan lite nervös. Jag kan faktiskt förstå de som har svårt att komma igång att träna igen efter förkylningar. Om varje förkylning ska ta ungefär 2 veckor är det lätt att hitta nya vanor/ovanor.

Dessutom har min Garmin fått sig en törn under semesteruppackningen på något sätt och displayen funkar inte helt. Surt, supersurt. Jag hoppas det går på garantin.

Nu när det är så här varmt känns det som om dagarna blir mycket kortare. Jag är helst inte ute i värsta hettan och eftersom jag på hemmaplan älskar att vara ute och allra helst fixar i trädgården sommartid så blir det svårprioriterat med kvällsaktiviteter en sån här varm sommar. Tiden från klockan 16 flyger iväg. Sova ska man ju helst göra också.

No comments:

Post a Comment