Monday, July 19, 2010

Två x lufs

Två vändor har det blivit. Långsamt, rätt skönt. Jag har fortfarande lite känning av halsen så jag har försökt ta det lugnt. Skönt att vara igång igen men dessvärre känns det som om det halsonda tar en tredje nystart. Idag har det varit småont hela tiden jämfört med de dagar när jag valt att springa, då har jag bara haft lite småkänning morgon och kväll. Men ju mindre träning desto mer annat blir det gjort. På fredag är dessutom semestern slut. Hur är det möjligt? Det har varit så skönt och vädret kan man ju verkligen inte klaga på. Nu har jag en intensiv 7-dagarperiod med jobb 6 dagar av 7, jag har redan börjat ladda mentalt.

Det bästa med den här jobbperioden är att jag kommer att vara ensam hemma. Vilket betyder jobb och träning! Inga måsten före och efter jobb! Planer är att jag ska unna mig att gästträna på något bra ställe i stan, samt att springa Ursviks 15 km. Det är så långt jag hunnit fundera. Några andra tips? Något annat som jag skulle vilja göra om inte nu, så i höst är att prova på Redcord. Det finns en massa annat jag skulle vilja testa men varför finns allt i stan?!

No comments:

Post a Comment