Wednesday, March 25, 2009

Träningsvärk och smårförkyld

Småttornas dunderförkylning har drabbat mig fast på vuxenvis med endast lite halsont och småsnuvighet. Igår avhöll jag mig från min planerade löptur men kunde inte avhålla mig från styrketräning hemma. Körde 1 timma, halvtimme styrka axlar, rygg och triceps och halvtimma pilates. Har grym träningsvärk i rygg och sida och axlar. Jag körde hantelpress, axellyft sida, rotation axel, framsida axel, chins, dips och tricepshävningar. Pilates för rygg och mage. Jag fokuserade bra och körde faktiskt hårt! Det ska bli resultat tänkte jag.

Planen för idag är att springa om bara Ville klarar att vara med morfar. Som det är nu är han så gnällig att det inte går. Så för att han ska sova en gång till så går jag och hämtar Otto. Långpromenad med andra ord. Och blir det ingen springtur så har jag i alla fall kommit ut i solen. Kanske tränar jag ben istället, hemma. Tänkte köra knäböj och utfall med Ebba, baksida lår med pilatesboll. Ska köra tills det svider!

No comments:

Post a Comment